3
mai

Alates 3.maist kuu aja jooksul toimub Rakvere haiglas ambulatoorsete raviteenuste rahulolu-uuring

Uuringu eesmärgiks on välja selgitada patsientide rahulolu haiglas osutatavate raviteenustega. Küsimused on haigla personali, haiglas läbiviidavate protseduuride ja selgitavate juhiste kohta. Uuringus saavad osaleda kõik arsti, õe või muu spetsialisti ambulatoorsel vastuvõtul käinud patsiendid. Ankeete saab täita nii eesti kui vene keeles ning lisaks saab uuringule vastata ka elektroonselt.

Uuringus osalemine on vabatahtlik ning anonüümne. Vastamine võtab aega mõned minutid. Küsimustikku saab täita paberkandjal vastuvõtukabinettide juures või elektrooniliselt. Elektroonselt saab küsitlusele vastata QR koodi kaudu:

Tagame vastuste konfidentsiaalsuse. Teie panus on väga oluline! Nii saame parandada oma haigla teenuseid ja vastata patsendi ootustele.

 

Märksõnad

Jälgi meid

Aktsiaselts Rakvere Haigla

KMKR nr: EE100801002
Rg-kood: 10856624
TP kood: 591303

Lõuna põik 1, 44316 Rakvere
Sekretär: +372  322 9010
E-post: haigla@rh.ee

Tegevusluba nr: L04611, L04365, L04279, L03999, L03805, L03788, L03293, L02637, L05956, L05376, L05189

SEB Pank
SWIFT/BIC: EEUHEE2X, IBAN: EE791010220025506016

Swedbank
SWIFT/BIC: HABAEE2X, IBAN: EE942200221020336737

Luminor Bank
SWIFT/BIC: NDEAEE2X, IBAN:  EE521700017001904897

Coop Pank
SWIFT/BIC: EKRDEE22, IBAN: EE744204278615913802

aktiivne tegevus EMO,  polikliinik, rehabilitatsioon, teenused, uuring, üldine